Rikai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De weg kwijt

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kadaj

Kadaj


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-05-10
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimevr mei 21, 2010 6:54 am

Met een onzekere houding stapte Kadaj het grote schoolgebouw binnen. Absol was nog steeds aan zijn zijde en bekeek Kadaj nog is goed, hij liet een klein geluidje horen en keek Kadaj doordringend aan. ''Natuurlijk weet ik waar ik moet zijn'' zei Kadaj zelfverzekerd, maar dat was natuurlijk niet zo. De eerste dag ging nooit zoals hij dat wilde; altijd te laat, verdwaald of een slechte indruk achterlaten met een domme opmerking. De jongen schudde even met zijn hoofd en riep Absol terug in zijn pokéball. Dit kon hij vast wel alleen oplossen, hij wilde het ook alleen doen. Kadaj keek even rond maar kon niet vinden waar de kamers waren. Misschien waren er ergens bordjes? Met zijn hand haalde Kadaj de haren voor zijn ogen weg, misschien dat dat hielp om alles beter te kunnen zien, maar blijk baar niet.

Na een tijdje ging Kadaj zuchtend op een bankje zitten en liet Absol weer vrij. ''Sorry jongen, alweer geen normaal begin voor mij. Jij kunt me vast ook niet vertellen waar ik moet zijn?'' Absol gaf geen antwoord, Kadaj had zich vaak afgevraagd of pokémon en mensen elkaar wel konden verstaan, blijkbaar dus niet. Kadaj wachtte maar af, of er iemand kwam om hem te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimevr mei 21, 2010 10:34 pm

De grote zware deuren gingen open, een meisje met zwart steil lang haar met felle paarse ogen liep naar binnen, Ayano was de naam van het meisje. Het meisje werd gevolgd door 2 pokémons een eevee met de naam april en een pichu. Ayano hielde de deur open en liet de pokémon voor haar lopen. Een jongen met half lang wit/zilver achtig haar zat op een bankje met een absol, ayano vond absols altijd fasineerde pokémons, de meeste van hun waren erg trouw en beschermde graag wat ze bezatten. April die altijd nieuwgierig was naar van alles liep naar de absol toe en tikte hem aan met haar voorpoot, terwijl pichu achter haar stond en haar been vast pakte, Ayano keek naar pichu. 'Je hoefd niet bang te zijn pichu... ik ben bij je' zei ze kalmpjes om pichu een beetje te kalmeren. Pichu die nog steeds bang was voor de absol en de jongen kroop omhoog en ging op haar schouder zitten. Ayano grinnikte en liep naar de jongen.''Sorry jongen, alweer geen normaal begin voor mij. Jij kunt me vast ook niet vertellen waar ik moet zijn?'' hoorde ze nog net van de jongen en liep naar hem toe, 'Verdwaald?' vroeg ze aan de jongen. Pichu kroop nog dicher tegen ayano aan, ze voelde de adem van haar pichu in haar oor. Ze keek pichu aan, 'wil je in je pokeball jochie?' Pichu knikte en ayano riep ayano terug, een rood licht slokte als het waren pichu op. April die nog steeds zo nieuwschierrig was tikte absol opnieuw aan, met grote nieuwgierige ogen keek april de absol aan, het zag er best raar uit, Ayano moest moeite doen om haar lach in te houden maar richtte zich weer op de jongen. Ze wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadaj

Kadaj


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-05-10
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimevr mei 21, 2010 11:02 pm

Kadaj keek even op toen een meisje binnenkwam met haar twee pokémon. Een van de twee was nieuwsgierig naar Absol die daar altijd wel blij mee was. kadaj en Absol waren allebei dol op mensen en andere pokémon. Absol snuffelde even aan de Eevee en liet een vrolijk blafje horen. Kadaj vond het allemaal goed en knikte even naar de Eevee en de andere pokémon, hij herkende hem wel, maar kon niet zo snel op de naam komen. Het was de voorganger van Pikachu als hij het goed voor zich had. Kadaj schrok even toen het meisje tegen hem begon te praten. ''Ja, zo'n beetje wel...Ik moet mijn kamer zien te vinden maar ik weet niet waar ze zijn. Kun jij me dat misschien vertellen?'' Kadaj stelde de vraag voorzichtig, geen idee met wie hij te maken had. Maar iemand met een schattige Eevee en Pichu kon bijna niks kwaads in de zin hebben. De jongen stak zijn hand uit. ''Kadaj...Kadaj Namura. En dit is mijn Absol, hij heeft niet echt een naam. Ik noem heb vaak gewoon Ab ofzo.'' Kadaj bekeek hoe Pichu terug in de pokéball ging. Absol was inmiddels aan het spelen met de Eevee. ''Leuke pokemons heb je, Absol kan het goed vinden met je Eevee.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimevr mei 21, 2010 11:11 pm

Ayano knikte toen hij vertelde dat hij zijn kamer niet kon vinden. 'Tuurlijk... ik help je wel, welke kamer heb je?' vroeg ze vriendelijk. Zolang de jongen aardig bleef was ze aardig terug, ''Kadaj...Kadaj Namura. En dit is mijn Absol, hij heeft niet echt een naam. Ik noem heb vaak gewoon Ab ofzo.'' Ayano glimlachtte en pakte de hand aan die hij had uitgestoken. 'Ayano... ayano sayaka maar zeg maar gewoon ayano' zei ze met een glimlach, ze kende nu tenminste 1 naam, ze boete vooruit gang met namen, vond ze zelf. ''Leuke pokemons heb je, Absol kan het goed vinden met je Eevee.'' Ayano was blij om het te horen. 'Dankje... ow uhm april zeg eens gedag tegen kadaj' April keek naar kadaj en kwispelde met haar staart, '~ivee' Ayano grinnikte, ze wees op haar pokebal, 'uhmm dat is pichu ik heb nog niet echt een naam voor hem.. ik heb hem pas sinds vandaag'. April zwaaide met haar poot tegen absol en kwam tegen zijn neus aan, vervolgens beet april, absol in zijn voorpoot alsof ze aandacht vroeg aan de absol. Ayano lachtte even ze was blij dat haar pokemon nu een vriendje had nouja een vriendje gewoon een speel kamerraadje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadaj

Kadaj


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-05-10
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimeza mei 22, 2010 1:28 am

Kadaj schudde even met zijn hoofd. ''Ik weet het niet precies. Het moet ergens op een papiertje staan.'' Kadaj rommelde even in zijn broekzak en haalde er een klein papiertje uit. ''Kamer 087, weet jij waar dat is?'' vroeg Kadaj. Hij had zelf geen flauw idee, misschien wel als hij al wist waar alle kamers waren. Ayano stelde zich daarna ook voor. ''Leuke naam, een aparte naam. Vind ik altijd mooi.'' Kadaj gaf April een aai en gaf hem een klein beetje pokemonvoer dat hij altijd bij zich had. Absol was een rustige en betrouwbare pokemon, maar soms werd hij wild en met voer kon je hem makkelijk kalmeren. Absol kreeg ook een beetje voer en ging daarna weer verder spelen met zijn nieuwe maatje. ''Ik ben erg trots op mijn Absol, ik vind het echt fantastische mooie pokemons, al vanaf mijn kinderjaren wist ik dat mijn eerste pokemon een Absol zou worden, ook al zijn ze niet makkelijk te vangen, maar als je ze eenmaal vangt is het je vriend voor het leven.'' Kadaj hoorde het verhaal over de Pichu. ''Oke dan. Je hebt dus al een tweede pokemon. Erg tof, ik denk dat ik daar nog een tijdje op moet wachten. Al weet ik nu al wat mijn tweede pokemon gaat worden, maar dat zal een geheimpje blijven'' zei Kadaj en glimlachte even naar het meisje. Hij mocht haar wel, ze was erg aardig tegen hem en de pokemons waren ook goede kameraadjes van elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimeza mei 22, 2010 1:40 am

''Kamer 087, weet jij waar dat is?'' vroeg hij aan haar, ayano dacht na, daarna knikte ze,'het is vlak bij mijn kamer, ik heb namelijk kamer 113' ze glimlachtte even en keek naar de pokeball waar pichu in zat. ze keek kadaj aan, toen hij vertelde dat zijn pokemon moeilijk te vangen waren knikte ze even, ''Oke dan. Je hebt dus al een tweede pokemon. Erg tof, ik denk dat ik daar nog een tijdje op moet wachten. Al weet ik nu al wat mijn tweede pokemon gaat worden, maar dat zal een geheimpje blijven'' Ayano grinnikte 'Hard voor gewerkt, ik heb hem verdient voor mijn toetsresultaat een aantal leerlingen die er uitsprongen kregen een nieuwe pokemon.' zei ze met een glimlach, ze was trots op zich zelf dat ze een nieuwe pokemon had nouja pokemon eerder een nieuwe vriend van het team haar team. Ze twijfelde en liet pichu er toch maar weer uit. ze bukte even naast pichu neer. 'Niet bang zijn ze doen niets..' zei ze kalmerend tegen pichu die haar been weer vast had gepakt. Ayano schudde lachtend haar hoofd en keek naar april die wat eten kreeg, 'April' zei ze zachtjes tegen haar en april kwam naar haar toe, voorzichtig duwde ze pichu naar april, 'ga maar met zen 3e spelen' zei ze en knipoogde even naar april die het begreep en pichu mee naar absol nam. ze keek hem aan. ze was best nieuwsgierig wat voor pokemon hij zou krijgen, ze hield haar hoofd schuin, 'mag ik het ook niet weten'zei ze met een prullipje, als ayano in een goede stemming was kon ze overal tegen en met haar pokemon aan haar zijde was ayano meestal vrolijk tenzij je tekeer ging tegen haar want ayano had een redelijke grote mond en kon niet tegen die verwaande kwasten die dachten dat ze alles waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadaj

Kadaj


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-05-10
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimeza mei 22, 2010 4:09 am

''Ok leuk, dus al meteen een bekend iemand dichtbij mijn kamer. Dat is altijd fijn voor problemen enzo.'' Kadaj keek kort naar de pokéball en vervolgde over de Absol. ''Heel veel mensen denken dat een Absol slecht is en dat er ongelukken gebeuren zodra hij in de buurt is. Maar dat is onzin vind ik. Ik heb hem nu al een tijdje en nog steeds geen problemen gehad. Mijn volgende pokemon word waarschijnlijk een Riolu. Die evolueert in een Lucario, ik vind het echt fantastische pokemons omdat ze zoveel hebben met aura en het gewoon hele intelligente pokemons zijn. Weet jij al pokemon die je als derde zou willen hebben?'' vroeg Kadaj geïntresseerd. Hij vond het altijd erg leuk om over pokémon te praten, zo kon hij nog het een en ander opsteken. Hij had niet zoveel verstand van pokemons, behalve degene die hij erg graag zou willen hebben in de toekomst. Absol rook even aan de Pichu en gaf een goedkeuren seintje naar hem. Hij begon een beetje met de twee pokémon te spelen en was erg blij. Kadaj glimlachte even naar zijn pokemon. ''Ik vind Absol echt een prachtige pokemon, vooral de 'haak' bovenop zijn hoofd vind ik erg mooi en is erg krachtig met aanvallen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimeza mei 22, 2010 4:20 am

Ayano luisterde naar hem, 'Je kan ook geen 5 tellen je mond houden he' zei ze lachtend. toen hij vertelde dat zijn volgde pokemon een Riolu was knikte ze, ze vond riolu zelf ook een erg goede en dappere pokemon, ayano dacht na toen hij vroeg wat haar 3de pokemon zou zijn tenminste wat ze hoopte, ze wist het echter nog niet en haalde haar schouders op, 'Ik weet nog niet echt, ik zie het wel als het zover is' zei ze met een glimlach. ze keek even naar pichu die nu op absols rug zat. ze grinnikte, ''Ik vind Absol echt een prachtige pokemon, vooral de 'haak' bovenop zijn hoofd vind ik erg mooi en is erg krachtig met aanvallen.'' ayano knikte, 'Ja het zwaard is een mooie uitrusting' ze glimlachtte even en keek kadaj aan, 'Zullen we maar je kamer op zoeken? Of vind je het veelste gezellig met mij hier?' grapte ze en stak haar tong plagerig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadaj

Kadaj


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-05-10
Woonplaats : Nederland

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimeza mei 22, 2010 4:27 am

Kadaj keek even naar het schouwspel tussen Absol en Pichu. Hij vond Pichu een schattige pokémon en vroeg of laat zou het zelfs een Raichu kunnen worden, maar toch had hij weinig met Thunder-pokemons. Hij was meer van de duistere kant van de pokemons, daar was Absol natuurlijk ook een voorbeeld van. ''Ik praat graag, dus ja...Het is voor mij erg moeilijk om mijn mond te houden, maar als je dat erg vind dan wil ik het wel proberen'' zei Kadaj en grijnsde even. ''En ja, misschien moet je ook nog niet te snel zijn met keuzes maken voor je volgende pokemon, het kan allemaal heel raar lopen. Maar ik ga er alles aan doen om een Riolu te vangen, als is het alleen maar om in de toekomst een Lucario te hebben.'' Kadaj hapte even naar adem, hij had alweer veels te veel gepraat en nauwlijks pauzes ingelast. Absol wist dat ze het over hem hadden en een gloed ging over zijn zwaard heen. ''Absol is erg trots opzichzelf, ik ben ook bijna de hele dag bezig met complimentjes geven, vroeg of laat zijn ze op, en dan?'' Kadaj lachde even en gaf Absol een aai. ''Je bent erg speciaal voor me'' zei hij tegen zijn pokemon, Absol knikte even en liet een kleine blaf horen als dank. Ayano vroeg of hij meeging naar zijn kamer toe. ''Ja, is goed'' zei hij en riep Absol terug in de pokéball.

(heb al een topic gemaakt bij de kamers, je kunt dus daar naartoe ofzo ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitimeza mei 22, 2010 4:40 am

Ayano grinnikte, 'ik ben niet zo'n prater maar bij jouw kan je er gewoon niet omheen'grapte ze. toen hij zei dat hij meer het type was voor dark pokemon knikte ze opnieuw, 'Het is een soort droom voor mij om alle eevee evoluties te hebben' zei ze overtuigd, ze wees naar april, 'ik hoop dat april een glaceon of een leafeon word maar het is haar om te kiezen' ze glimlachtte, ze keek naar absol en toen naar kadaj ze glimlachtte, ze vond het altijd geweldig om te zien hoe een pokemon en trainer met elkaar om ging. Pichu en april zatten elkaar achterna en draaide rondjes om ayano heen, toen de jongen zijn absol in zijn pokeball deed liepen ze naar zijn kamer, nouja ayano was het van plan tenminste. Ze zetten een stap en viel op de grond, ze was gestruikeld over april, voor de zoveelste keer. 'Oef' kreunde ayano, ze haalde een pokéball te voorschijn en haalde pichu terug. April was op ayanos rug gesprongen, Ayano grinnikte, 'Jij vind het echt leuk om mij te laten vallen hé' zei ze grinniktend en stond op, met april in haar armen geklemd liep ze naar de trap, terwijl ze liep veegde ze het stof van haar kleren. ze keek naar kadaj 'Kom je?' vroeg ze aan hem.

(Topic uit?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De weg kwijt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De weg kwijt   De weg kwijt I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De weg kwijt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikai :: Rikai Academy :: Grote Hal-
Ga naar: