Rikai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Peter Blueberry

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Peter

Peter


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-06-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rikai Academy

Character sheet
Leeftijd: 23
Studentenvereniging: De Staff/Leerkrachten
Pokémon:

Peter Blueberry Empty
BerichtOnderwerp: Peter Blueberry   Peter Blueberry I_icon_minitimedi jun 29, 2010 7:46 am

Gegroet studenten van Rikai,

Mijn naam is Peter Blueberry en dit is Grumpig, een van mijn beste Pokémon vrienden. Jullie schoolhoofd Rento Ra heeft mij gevraagd of ik dit jaar leerkracht wilde worden op de Rikai Academy en daar zei ik geen nee tegen. Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is dus Peter Blueberry, yup zoals die bes, en ik ben geboren en getogen in Olivine City, Johto. In mijn jonge jaren leerde ik al snel met Pokémon om te gaan en werden zij mijn beste vrienden. Ik besloot een trainer te worden als een jonge tiener en ging op reis om net zoals velen badges te gaan verzamelen en een kampioen te worden. Helaas lukte dat laatste mij niet, ik werd tweede, maar ik was tevreden. Ik vond dat mijn Pokémon wel een lange vakantie hadden verdient en keerde terug naar Olivine City. Daar begon ik jonge trainers te helpen met hun eerste stappen op weg naar de top die zij wilden bereiken. Sommigen waren toekomstige coördinatoren, sommige waren trainers, maar allemaal hadden ze wat met Pokémon te maken. Blijkbaar deed ik het zo goed dat Rento mij vroeg om naar deze school te komen.

Wat ik heb jullie te bieden? Ik zelf denk dat ik jullie veel kan leren over de band die je met Pokémon kunt hebben en kunt opbouwen. Waar anderen vooral op kracht en techniek letten, leg ik de nadruk op het geloven in en vertrouwen op je Pokémon. 'Samen kom je er wel.' is dan ook iets wat ik vaak zeg tegen mijn ex-leerlingen, om ze zo maar even te noemen. Natuurlijk doe ik ook wel aan training met mijn Pokémon, maar niet te hard. Ik weet dat er velen zijn die het spirituele onzin vinden, maar ik vind dat ik vaak genoeg heb bewezen dat je er wel ver me kunt komen. Jullie zijn vast benieuwd naar mijn andere Pokémon. Wacht, ik zal ze jullie voorstellen.

Allereerst hebben we Grumpig, die jullie al naast mij zien. Hij was de eerste Pokémon die ik ving, hoewel dat bijzonder was in Johto. Als een Spoink kregen Grumpig en ik al een goede band. Dankzij zijn Psychic-krachten heb ik veel gevechten kunnen winnen.
Dit is Feraligatr, hij is mijn Starter geweest. Al als een kleine Totodile beweest hij dat hij echt een vechtersbaasje was. Het duurde lang voor hij evolueerde, maar gelukkig hield dat zijn kracht niet tegen. Zijn combinatie van Water en Ice-aanvallen zorgden er voor dat ik best ver kwam.
Mijn volgende vriend is Togekiss, wie ik als ei heb verzorgd en daarna heb opgevoed. Als Togepi evolueerde hij snel omdat onze band blijkbaar sterk was. Deze jongen is mijn vriend in gevechten die hoog in de lucht plaats vinden. Ik hou vooral van zijn speciale aanval Tri Attack.
En dit, dit is mijn trouwe vriend Arcanine. Hij is de snelste van ons team en heeft een paar krachtige Fire-aanvalen tot zijn beschikking. Hij is grotendeels getraind door de Politie, maar vanwege zijn moeilijke karakter werd hij achtergelaten. Dankzij mijn vertrouwen in heb, kunnen wij goed met elkaar opschieten.
We zijn al weer bijna bij het eind, maar ik heb nog twee goede vrienden niet laten zien. Allereerst Flygon, een Pokémon die ik ving tijdens mijn korte trip door Hoenn. Hij hielp mij als Trapinch met moeilijke en ingewikkelde gevechten en evolueerde toen hij tegen een een Flying Type Pokémon moest strijden. Sindsdien is hij mijn trouwe vlieger, net als Togekiss.
En als laatste, maar zeker niet de minste, Breloom, tevens ook een Pokémon die ik in Hoenn heb gevangen. Als verlegen Shroomish had hij nogal moeite me gevechten en zijn aanvallen onder controle te houden. Maar na een tijdje samen gereisd te hebben en met een beetje training, lukte het en evolueerde hij in Breloom. Pas op voor zijn snelle Fight-aanvallen, mocht je tegen heb moeten vechten.

Ik kijk er naar uit om jullie te onderwijzen en ik hoop dat jullie mijn lessen leuk gaan vinden, hoewel er natuurlijk altijd mensen zijn die het niks vinden. Voor hen ben ik er dan niet, laat dat duidelijk zijn. Toch hoop ik dat iedereen er wat aan zal hebben en dat jullie later ooit terugdenken aan mijn lessen en aan Rikai.

Bedankt voor jullie aandacht en tot snel,
Peter Blueberry, nieuwe docent op Rikai Academy.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peter Blueberry
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikai :: Karakter :: Karakter kaarten-
Ga naar: