Rikai
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Damian

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 22, 2010 5:14 am

Ayano grinnikte, toen hij over de jongen begon luisterde ayano wat hij te zeggen had, 'Ik stel je hem wel eens voor' zei ze met een glimlach. Om een of andere reden vond ze het best fijn om bij hem te zijn, waarom wist ze, ze waren beste vrienden geworden dus mischien vond ze het daarom fijn, ayano kende niet echt vriendschap... zeker niet van een mens, pokemon ja ze had vrienden genoeg met pokemon, lugia was daar 1 van, een goede vriend... waar die pokemon uit hing... daar had ze geen idee van maar niemand zou lugia nog pijn doen dat wist ze zeker en anders had die gene met haar te maken. ''Ja, inderdaad. Waarschijnlijk merken we zelf wanneer we klaar zijn om een groot gevecht te gaan houden. Maar we moeten Team Magma zeker onderschatten. Maar ik neem aan dat je dat al weet. Maar...Moeten we je vader uitschakelen of hem met rust laten en de anderen aanvallen? En wat voor een pokemon hebben ze zoal? Ik weet dat ze Numels en Mightyena's hebben.'' ayano dacht na, 'ligt er aan, het ligt er aan wat je wil, en dat is team magma uitschakkelen, ddarbij hoort ook mijn vader, hem moet je nooit onderschatten geloof me, als lugia mij niet had gered waren ik en april mors dood.'
'Uhmm ze hebben mightyena's, numels, de groudon, houndours,arcanine's,lairon's, aggron's, camerupt,growlithe rhydon en rhyhorn.' 'oww en Zangoose dat waren ze wel zo'n beetje'
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 22, 2010 5:40 am

Damian hoorde het lijstje aan van alle pokemonsoorten die Team Magma zou bezitten. Hij kende er wel een aantal maar lang niet allemaal. Mightyena kende hij wel, hij zag ze vaak in de buurt van Houndooms. Ook Numels en Camerupts had hij wil is voorbij zien komen, maar hij wist niet hoe sterk ze waren en waar hun kracht lagen, het waren Fire-pokémon, maar meer wist hij ook niet. Groudon...Dé legendarische Groudon. ''Hebben ze een Groudon? Dat kan nog wel erg lastig worden.'' Damian slikte even, hij zag de reusachtige pokemon al voor hem staan. Ook Arcinine kwamen hem wel bekend voor, ook een hondensoort. ''Lairon...Aggron...Die ken ik niet. Wat voor een types zijn dat? En hoe groot en sterk zijn ze ongeveer?'' Ook de andere pokemon kwamen hem wel bekend voor, dus Damian zou niet voor hele grote verrassingen komen te staan. ''Weet je zeker dat we je vader iets moeten doen? Het is en blijft toch je vader. Weet je welke pokemons hij heeft?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 22, 2010 6:20 am

Ayano knikte, 'de leider van team magma heeft een groudon' ze zag dat hij slikte en ayano legde haar hand op zijn schouder, ik weet zeker dat hij niet de enige legendaryse pokemon daar zou zijn, lugia zal helpen.. dat beloof ik en dat heeft lugia mij ook beloofd' ze glimlachtte even, lugia had telepaties met haar gesproken die woorden waren zo kalm. 'Aggron is de geevuleerde vorm van Lairon en Lairon is een steen/steel pokemon als ik het goed heb.' 'iedere pokemon is sterk maar de meeste soorten daar zijn vuur soorten...' ''Weet je zeker dat we je vader iets moeten doen? Het is en blijft toch je vader. Weet je welke pokemons hij heeft?'' ze keek hem aan, 'Hij blijf mischien mijn vader maar hij wou me dood hebben' zei ze zachtjes die woorden deden haar pijn, haar vader haten haar maar de leider had nog steeds zijn keuze vast gelegd, zij zou later terug krabbelen had hij gezegt... nou mooi niet, ze ging eerder dood dan dat ze zich overgaf. 'Mijn vader heeft een mightyena, een aggron en een houndour toen ik weg ging dus of hij nu meer pokemons heeft weet ik niet...' Ze zuchtte de gedachtens aan haar vader vielen haar zwaar, ze beet hard op haar onderlip en het begon te bloedden.

(sorry dat het zo lang duurde maar was aan het eten :$)
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 12:09 am

Damian hoorde over de leider met zijn Groudon. ''Hmm....Toch moet die pokemon een zwakte hebben, elke pokemon is te verslaan. We moeten gewoon hard trainen en dan komt het waarschijnlijk wel goed.'' Damian keek kort naar Dark die bij hem kwam zitten en om aandacht vroeg. Damian pakte en bal en gooide hem weg. ''Zo...Daar is hij wel even zoet mee denk ik.'' Dark begon als een gek door de kamer te rennen en botste tegen vanalles aan wat in de kamer stond. Damian vond het wel grappig, zijn pokemon was erg energiek wat soms wel een groot probleem kon zijn. ''Je vader heeft dus een Houndour. Hmmm...Als ik ervoor zorg dat ik een Houndoom krijg dan maakt die al geen kans.'' Damian dacht even goed na. ''Mightyena heb ik ook veel ervaring mee. Die kunnen sterk zijn, maar alleen als ze erg goed worden getraind. Maar ik neem aan dat je vader een sterke trainer is. Aggron...De eerste vorm is toch Aaron? Dan ken ik hem denk ik wel.'' Damian keek nog is naar Dark die inmiddels bezig was met de bal kapot scheuren. ''Ik moet dus alweer een nieuwe bal stele...Euhm...Kopen....''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 12:19 am

Ayano keek hem aan, 'Maar de houndour van me vader kan geevolureerd zijn, me vader is een fanatieke trainer meestal als hij met een nieuwe pokemon aan de slag gaat zijn de de volgde maand al geevolureerd' zei ze met een zucht. ze wist dat ze tegen haar vader bijna geen kans maakte ze veegde wat bloed van haar onderlip, 'ik moet echt eens stoppen met dat bijten' zei ze tegenzich zelf. toen hij over aggron begon knikte ze, 'het is een sterke pokemon die aggron, alleen zijn rechtervoet is een zwak punt bij hem tenminste de aggron bij me vader' De houndour van damian was de bal die was gegooit aan het kapot scheuren, ze hoorde damian zich verspreken. 'je hoefd niet te liegen tegen mij' zei ze kalmpjes toen hij zich had versproken ze wist dat hij zo'n bal nooit echt ging kopen. ze keek naar april die inmiddels al was op gestaan en met zijn poot tegen de snuit van dark aan tikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 12:42 am

''Dat is ook wel weer zo, Magma trainers zijn erg fanatiek. Maar dat ben ik helaas voor hun ook.'' Damian moest er even om lachen maar was al snel weer serieus. ''Aggron is echt een grote pokemon, en hij is Steel. Is er niemand met een waterpokemon ofzo? Daar kunnen ze toch heel slecht tegen?'' Houndour kwam terug naar Damian om een nieuwe bal vragen, maar helaas; die had hij niet meer. ''Ik moet echt een baantje ofzo gaan zoeken. Ik wil niet meer stelen, tot nu toe gaat het nog maar er komt een dag dat ik gepakt word, en dat wil ik voorkomen.'' Damian zuchtte even en riep Dark terug in zijn pokéball, voor nu was hij er al lang uitgeweest en als Dark te weinig aandacht kreeg ging hij vaak door het lint. Buiten kon dat nog maar stel je voor dat hij de hele kamer ging slopen, en dat Damian voor de kosten moest opdraaien. Damian deed de pokéball onder zijn cape, daar bewaarde hij alle pokéballs. Alleen hij had er nog maar één, al had hij er vroeger wel meer gehad. Maar helaas moest hij ze inleveren als hij op deze school ging, daar moest je met een pokemon beginnen en daarna kon je meerdere pokéballs kregen als je goed je best deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 12:56 am

Ayano schudde haar hoofd, 'Ik ken niemand, al hoe wel ik een jongen met een piplup heb zien lopen' ze zuchtte even en keek naar april die voor haar stond ayano zuchtte opnieuw en pakte een pokeball uit haar zak en maakte hem groter, met een druk op het knopje kwam er nog een pokemon uit, een pichu. 'Ga maar met pichu spelen' april gehoorzaamde en ging wat klooien met pichu. 'soms is een 2de pokemon best handig' ze grijnsde even. ''Ik moet echt een baantje ofzo gaan zoeken. Ik wil niet meer stelen, tot nu toe gaat het nog maar er komt een dag dat ik gepakt word, en dat wil ik voorkomen.'' zei hij met een zucht. ayano legde haar hand op zijn schouder, 'je vind vast wel iets en anders word je mijn trainer en betaal ik je' zei grinnikte even, ze had best geluk gehad met haar oom en tante aangezien hun erg rijk waren en haar studie betaalde en daarbij kreeg ze ook nog zakgeld van hun, beter kon je niet krijgen vond ayano. toch miste ze het wel het thuis leven bij haar zus en moeder om de een of andere reden miste ze ze heel erg behalve haar vader... die mocht dood vallen vond ze. Pichu ging zitten en sloeg zijn armen over elkaar en keek de andere kant op, ayano was benieuwd waar ze het over hadden gehad dat pichu zo deed. April zat in de staart te bijten van pichu die en klap op aprils kop af. 'he aardig zijn voor elkaar anders gaan jullie de pokeball weer in' al had ze zo haar twijfels dat april niet in haar pokeball wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 1:37 am

Damian keek even naar het schouwspel tussen de Pichu en Eevee. ''Ze kunnen het nog niet echt goed met elkaar vinden, geef het wat tijd. Misschien is het ook jaloers gedrag van de Pichu dat je mogelijk meer aandacht geeft aan April.'' Damian knikte even, het zal waarschijnlijk wel weer onzin zijn wat hij hier allemaal vertelde. ''Ik wil graag je trainer zijn Ayano, maar ik ga geen geld van je vragen. Zo ben ik ook weer niet. Als ik je train, dan doe ik dat als vriend.'' Damian deed zijn cape open. ''Ik heb een verrassing! Ik heb mijn tweede pokemon.'' Damian wees naar twee pokéballs die in zijn cape hingen. Hij pakte ze allebei. ''Ik laat ze er wel uit.'' Eerst gooide hij de eerste bal waar Dark uitkwam, de bekende Houndour. ''En nu mijn nieuwste aanwinst'' zei Damian en grijnsde even. ''Ik heb er hard voor moeten werken en Houndour is nu ook een stuk sterker.'' Damian gooide de pokéball en hij ging open, een rode gloed verscheen en veranderde langzaam in de pokémon. Opeens zweefde er een Duskull voor de twee. ''Mag ik je voorstellen aan Yazoo, mijn nieuwe Duskull. Hij was moeilijk te vangen maar hij is erg vriendelijk en word ooit een fantastische Dusclops en stiekem hoop ik ook op een Dusknoir.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 1:55 am

'Ze kunnen het nog niet echt goed met elkaar vinden, geef het wat tijd. Misschien is het ook jaloers gedrag van de Pichu dat je mogelijk meer aandacht geeft aan April.'' Ayano aarzelde 'Kan best zo zijn... aangezien pichu meer in zijn pokeball zit, maar ik denk het niet, aangezien april best irritant kan zijn' ze lachtte even. toen hij zei dat hij haar graag wou trainen glimlachtte ayano naar hem, haar maakte het eigelijk niet uit of hij daarvoor geld zo krijgen of niet ze deed het voor iets goeds toch? nouja zij vond van wel. Hij vertelde iets over zijn nieuwe pokemon en pakte de pokeball en gooide hem, ayano was benieuwd wat voor pokemon hij had. Toen het licht weg ging stond er een duskull, ''Mag ik je voorstellen aan Yazoo, mijn nieuwe Duskull. Hij was moeilijk te vangen maar hij is erg vriendelijk en word ooit een fantastische Dusclops en stiekem hoop ik ook op een Dusknoir.''Ayano stond op en liep naar de duskull ze glimlachtte naar hem, 'Hoi yazoo' zei ze kalmpjes tegen de duskull van damian. Pichu stond op en ging op de schouder van ayano zitten. April die letten niet echt op en rolde zich op om weer in slaap te vallen. 'Pichu.. zeg eens gedag tegen Yazoo' 'Piii' Ayano glimlachtte en draaide zich om naar damian, 'Hij ziet er goed uit damian' zei ayano met een glimlach. Ayano had het niet zo heel erg met spookpokemon, maar deze duskull zag er goed uit. Ayano keek damian aan en ging weer zitten. 'wat kan je duskull allemaal?' vroeg ze aan damian. Pichu keek damian ook aan met zijn hoofd schuin, 'Pi?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 2:06 am

Damian zag hoe de Pichu intresse toonde in de Duskull, de pokémon reageerde beheerst op de Pichu en bekeek hem even. Aanraken ging moeilijk, Duskull had geen handen of benen. Over de vraag wat hij allemaal al kon moest hij goed nadenken. ''Ik weet het nog niet echt, in de grot zag ik hem wel een Ice Beam doen en hij kan Dubble Team. Maar meer weet ik nog niet, ik ga hem goed trainen en hopen dat hij dan veel nieuwe aanvallen leert. Ik weet zeker dat ik er goed aan heb gedaan voor een Duskull te kiezen. Het zijn over het algemeen rustige pokemons en na Dark heb ik weinig behoefte om nog een druktemaker erbij te hebben.'' Damian keek even naar de Houndour die alweer richting April was gelopen, hij wilde blijkbaar graag spelen maar Damian wist niet of het een goed plan was. Houndour kan erg agressief worden met spelen. ''Dark, kom maar even hier. Je moet rusten.'' Damian keek even naar Ayano. ''Het was een zwaar gevecht voor Houndour, hij moet nog veel leren. Ik dacht dat hij al wel klaar was voor de grote gevechten maar dus niet. Maar hij is nog erg jong en heeft een lange weg te gaan voordat hij heel sterk is en een Houndoom kan worden.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 2:17 am

Ayano luisterde naar damian toen hij over de aanvallen begon, 'Ice beam is wel een sterke aanval voor een duskull... het is vast een zeker al een erg sterke pokemon geweest toen je hem heb gevangen' pichu die geen zin meer had om op ayano's schouder te zitten sprong op darksrug, ayano schudde lachtend haar hoofd, 'nou ik heb 2 druktemakkers de ene nog drukker dan de andere... maar ze zijn wel lief... soms... als ze luisteren te minste' zei ayano met een lach op haar gezicht. 'Maarja alle pokemons hebben wel een lange weg te gaan voordat ze sterk genoeg zijn om te evoluren...' ze zuchtte even, het bloed van haar onderlip was al aardig op gedroogd. Ayano keek hoe april lag te slapen, die zich op zijn rug rolde en leek net of ze voor dood speelde, Ayano grinnikte 'april heeft de truc lig dood geleerd' zei ze lachtend. Pichu die nog steeds op de rug zat van dark begon nu aan de oren van dark zachtjes te trekken. Ayano grinnikte, ze had wel zin om damian eens te pesten... 'ik wil wedde dat ik win als ik tegen jouw vecht' zei ze grijnsend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 2:36 am

''Ice Beam is inderdaad een krachtige aanval, hij deed hem maar een keer maar Dark was wel behoorlijk gewond. Ik schrok er zelf van, ik wist niet eens dat Duskull dat konden.'' Damian keek even naar Yazoo en lachde even. ''Heb je nog meer geheimen voor me?'' zei hij tegen de pokemon, maar die gaf natuurlijk geen antwoord. Het was wonderbaarlijk dat Damian zijn pokémons altijd onder controle had, die vele jaren op straat leven tussen de pokémon had hem blijkbaar goed gedan in omgang met deze wezens. ''Dark is eigenlijk altijd wel aardig, tegen iedereen. Hij kan soms alleen een beetje doordraaien als hij te speels word. Van Yazoo weet ik nog weinig, alleen dat hij weinig geeft om aandacht en liever zelf zijn dingen ontdekt. Maar we zijn nu al een goed team en we gaan erg sterk worden, dat weet ik nu al.'' Damian moest even lachen om April, zelf besteedde hij nooit tijd aan dat soort trucjes, hij had pokémon om een grote trainer te worden en als vriend. Hij vond dat soort trucjes overbodig, maar het zag er altijd wel leuk uit bij andere trainers. Damian keek naar Dark en Pichu die met elkaar aan het spelen waren, Dark nam het oren trekken goed op ipv wild te worden. Hij ging liggen zodat Pichu eraf gleed en begon hem te kietelen. ''Pichu begint nu ook wat losser te worden en is niet meer de stille pokemon van eerst.'' Damian keek even naar Ayano die hem uitdaagde voor een duel. ''Euhm...Als jij denkt dat je kan winnen van iemand waar je training van wilt, waarom zou je dan training willen van mij?'' Damian keek even naar Dark en Yazoo en daarna naar Eevee en Pichu. Qua uiterlijk leken zijn pokemon sterker maar je moet nooit uitgaan van het uiterlijk. Dark kon nog maar een paar aanvallen en met Yazoo had hij nog nooit gevochten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 2:52 am

Ayano keek naar de duskull, ze grinnikte even, 'Duskull's kunnen soms best lastig zijn geloof me als ze niet naar je luisteren... dan zijn ze erg lastig... gelukkig voor jouw luisterd Yazoo.' ze glimlachtte en keek naar pichu, toen damian iets zei over los komen knikte ze, 'Sommige pokemons moeten gewoon even wennen, vooral pichu moest wennen aan het vrij zijn uit de pokeball aangezien hij er al heel lang in zit... Maar ik ben best blij met zijn vooruit gang als pichu en april beter met elkaar omgaan worden we vast een sterk team... maarjaa ik moet wel nagaan al mijn pokemons waren vrouwlijk dit is de eerste mannelijke pokemon die van mij is'zei ze met een glimlach. Pichu was inmiddels van darks rug af en lach op de grond van het lachen, het zag er best grappig uit, een pokemon die helemaal stuk ging van een paar poten op zijn lijfje. Ayano aarzelde, ze moest na denken over de vraag die damian had gesteld waarom ze dan trainingen van hem zou willen, 'Uhmm mischien is het leuker met ze 2 trainen dan in je eentje en trouwens jij kan mij dingen leren die ik bijvoorbeeld niet weet... ik ben niet zo expert in pokemon aanvallen leren...' ze zuchtte even, 'ik krijg die 2 amper rustig... vooral april niet ze is alleen rustig als ze slaap' zei ze met een druppelhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 2:59 am

Damian knikte even. ''Inderdaad is Yazoo erg rustig, ik heb meteen laten weten wie de baas is. Je moet in het begin gewoon even streng zijn zodat ze weten dat ze naar mij moeten luisteren. Ik denk dat je dat ook met April moet doen.'' Damian keek even naar de twee gekken op de grond, de een moest lachen en de ander werd overhyper. Damian hoorde wat Ayano zei over de wedstrijd. ''Ja. We kunnen inderdaad wel beter samen trainen. En misschien kan ik ook nog wel wat van jou leren, zo'n grote expert ben ik nu ook weer niet. Alleen train ik best wel veel met mijn pokemons zodat ze snel aanvallen onder de knie hebben. Maar ik neem je uitdaging graag aan. Zullen we naar het Stadium gaan? Ik neem aan dat het schoolhoofd daar niet zo'n probleem van maakt als we daar even een potje oefenen tegen elkaar. En Dark is ook weer herstelt en kan dus weer vechten.'' Damian keek even naar Yazoo die naast hem op het bed ging liggen. Hij was misschien nog best wel moe en Damian besloot hem weer terug te doen in de pokéball. ''Rust maar even uit, ik heb je straks nog nodig'' zei Damian rustig en deed de pokéball weer onder zijn cape.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 18-05-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 17
Studentenvereniging:
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 3:09 am

Ayano aarzelde even, 'Ik ben dus echt slecht in streng zijn tegen mijn pokemon' zei ze sipjes, 'mensen een grote bek geven geen probleem maar pokemon... nee dat kan ik dus echt niet' ze zuchtte even, ze had duidelijk laten zien vandaag aan damian dat ze met gemak een grote bek kon geven, maar zo was ayano niet echt, ze had afentoe een grote mond maar een klein hartje om zo te zeggen. toen ze hoorde wat damian zei over hun kleine oefen wedstrijdje sprong ze op, ze keek naar pichu die het had gehoord en een soort van als superman stond met zijn borstvooruit, ayano moest lachen en riep hem terug in zijn vertrouwde pokeball, ze keek naar april, 'April wordt wakker we gaan wat oefenen' april deed slaperig haar ogen open en rekte zich uit. Ayano keek achterzich, naar damian, 'Ben benieuwd' zei ze glimlachtend. ze knipoogde even naar hem en pakte april op en liep weg, opweg naar het stadium voor hun kleine oefengevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 19-05-10
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Studentenvereniging: -
Pokémon:

Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 23, 2010 3:45 am

Damian stond langzaam op en keek naar Dark. ''Kom terug in je bal'' zei hij kalm en pakte de pokéball van Dark, de pokemon ging er zonder protest in. Hij keek goed naar de pokéball. ''Stel me niet teleur, ik vertrouw op je'' zei hij zachtjes. Hij moest er niet aan denken dat hij nu ging verliezen na alles wat hij had gezegd. Hij was wijs overgekomen maar vanbinnen wist hij ook vrij weinig van pokemon af. Het was dat hij de laatste tijd veel boeken had gelezen over pokemonverzorging, en van trainen wist hij gewoon veel omdat hij op straat veel trainers was tegengekomen. Damian staarde nog even rond in zijn kamer en deed toen zijn schoenen aan. Hij sloeg zijn cape om zich heen. ''Je bent er klaar voor'' zei hij zachtjes. Hij nam dit duel erg serieus, en wilde natuurlijk graag winnen van Ayano, hij was absoluut geen goede verliezer en dan kon het wel weer is ruzie worden tussen hun twee. Damian keek nog een keer uit het raam en stapte toen richting de deur van zijn kamer opweg naar het stadium. Hij deed de deur dicht en pakte de sleutel om hem dicht te doen. Gewapend met twee pokéballs liep hij weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Damian - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Damian   Kamer van Damian - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Damian
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Ayano
» Kamer van Lucas
» Kamer van Kadaj
» Damian Valentine
» Training: Ayano vs. Damian

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rikai :: Rikai Academy :: Slaapkamers-
Ga naar: